Փոխհատուցման և Վերադարձի քաղաքականություն
1. Գումարի Փողխատուցման և Ապրանքի Վերադարձ
1.1. Ապրանքի վերադարձ. Մենք ձգտում ենք ապահովել բարձրորակ արտադրանք և ապահովել ձեր գոհունակությունը: Այնուամենայնիվ, խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ ցանկացած երկրից արված պատվերների համար գումարի կամ ապրանքի վերադարձ չի ընդունվում: Մենք չենք առաջարկում վերադարձ պատվերների համար՝ անկախ առաքման վայրից՝ անձամբ կամ առաքման ընկերության միջոցով կատարված պատվերի դեպքում:
1.2. Վնասված շոկոլադների վերադարձի իրավունք. Եթե դուք ստանում եք շոկոլադներ, որոնք հալված են կամ վնասված տեղափոխման ընթացքում, երբ պատվերը առաքվում է միայն բեռնափոխադրող ընկերության կողմից, մենք կարող ենք օգնություն առաջարկել խնդիրը շտկելու համար: Սակայն այս ծառայությունը հասանելի է միայն Հայաստանի Հանրապետության տարածքում առաքվող պատվերների դեպքում։ Եթե շոկոլադների հետ կապված որևէ խնդրի հանդիպեք, խնդրում ենք կապվել մեր հաճախորդների աջակցման թիմին՝ [email protected] հետագա հրահանգների և հնարավոր լուծումների համար:
1.3. Վնասված շոկոլադների վերադարձի գործընթաց. վերադարձ սկսելու կամ վնասված շոկոլադների մասին տեղեկացնելու համար, որոնք առաքվել են միայն Հայաստանի տարածքում գտնվող բեռնափոխադրող ընկերության կողմից, խնդրում ենք կապվել մեր հաճախորդների սպասարկման թիմի հետ [email protected] հասցեով: Նրանք ձեզ կտրամադրեն հետագա հրահանգներ, թե ինչ անել և սկսել գործընթացը: Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ այս ծառայությունը հասանելի է միայն Հայաստանի տարածքում առաքվող պատվերներով:
1.4. Փոխհատուցման գործընթաց. Գումարի վերադարձը չի կիրառվում ցանկացած վայրում տեղադրված պատվերի համար, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ մենք չենք կարողանում առաքել կամ պատրաստել պատվերը մեր պատճառով: Նման դեպքերում մենք 7 օրվա ընթացքում կվերադարձնենք գումարը ձեր ընտրած եղանակին:
1.5. Բոլոր անհատական դիզայնով և ձեռքով պատրաստված արտադրանքները հետ վերադարձի ենթակա չեն ընդհանրապես:
2. Փոխանակումներ
2.1. Ապրանքների փոխանակումներ. Մենք ներկայումս չենք առաջարկում ապրանքների ուղղակի փոխանակումներ: Եթե ստացված արտադրանքի հետ կապված որևէ խնդիր ունեք, խնդրում ենք կապվել մեր հաճախորդների աջակցման թիմին օգնության համար:
3. Չվերադարձվող ապրանքներ
3.1. Որոշ ապրանքներ չեն փողհատուցվում և չեն վերադարձվում, ներառյալ, բայց չեն սահմանափակվում հետևյալով. ա) Անհատականացված կամ պատվերով պատրաստված ապրանքներ: բ) Ապրանքներ, որոնք օգտագործվել, փոփոխվել կամ վնասվել են հաճախորդի կողմից: գ) Ապրանքներ՝ առանց իրենց սկզբնական փաթեթավորման կամ բացակայող պարագաների:
4. Վնասված կամ թերի արտադրանք
4.1. Եթե դուք վնասված կամ թերի ապրանք եք ստանում, բացառությամբ շոկոլադների, խնդրում ենք անմիջապես կապվել մեր հաճախորդների աջակցման թիմին: Մենք կօգնենք ձեզ լուծել խնդիրը և, անհրաժեշտության դեպքում, կկազմակերպենք ապրանքի վերադարձն ու փոխարինումը առանց ձեզ լրացուցիչ ծախսերի: Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ այս ծառայությունը սահմանափակվում է միայն Հայաստանի տարածքում առաքվող պատվերներով:
5. Կոնտակտային տվյալներ
5.1. Հաճախորդների սպասարկում. Եթե վերադարձի կամ փոխհատուցման հետ կապված հարցեր ունեք կամ օգնության կարիք ունեք, խնդրում ենք կապվել մեր հաճախորդների աջակցման թիմի հետ [email protected] հասցեով:
Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ փոխհատուցման այս քաղաքականությունը վերաբերում է ցանկացած վայրում տեղադրված բոլոր պատվերներին: Գումարի փոխհատուցումը կամ վերադարձը չի իրականացվում, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ վնասված շոկոլադը առաքվում է միայն բեռնափոխադրող ընկերության կողմից Հայաստանի տարածքում, որտեղ կարող է օգնություն տրամադրվել:
Փոխհատուցման և վերադարձի այս քաղաքականությունը վերջին անգամ թարմացվել է 2023 թվականի հունվարի 1-ին: